Wednesday 2 January 2013

final exam sem3

BISMILLAHHIRAHMANIRAHHIM
Assalamualaikum ..

SESUNGGUHNYA PERJUANGANKU DIDALAM PEPERIKSAANKU ADALAH HANYA KERANA ALLAH S.W.T 

Amin . 2.1.2013 . dah masuk tahun baru . dan hari nie bermulalah perjuangan aku sebagai seorang mahasiswa . first paper . uhh ! perasaan ? tak payah tnye laa .. macam baru lepas berlari 100 meter je . walaupon final exam kali nie adalah final yang ke 4 buat aku . aku perasaan aku still lagi same . berdebar . 

hari nie . aku akan menduduki paper programing tehnq . hmm . dan exam untuk paper nie adalah kali ke2 bagi aku . sem lepas faile . so . sem nie aku kene lah repert . 3 bulan aku dah usaha . aku skor betul2 subjek nie . dan Allahamdllh . okey . tapi aku taklah comfden sangt . aku still lagi mengharap agar Allah s.w.t dapat bantu aku . amin .

moga final kali nie dapt memberi aku reslut yg setaraf dengan usaha aku . aku nak buat family aku hapeey :)

good luck khairul bariyah bt abdul matin 


bye . sayang korang sume





No comments:

Post a Comment