Wednesday 19 December 2012

kehidupan~

Assalamualaikum ..
selamat pagi sume 
mulakan pagi anda dengan senyuman :)

uhh ! dah lame gile tak mengerakkan tangan kat blog kesayangan aku nie . sebenarnye bukan aku malas nak menaip kat sinie . cume aku nak belajar jadi orang kuat . ape yang aku rase . yang aku tangung aku dah simpan sorang . event dalan hati aku perit . aku mohon orang tengok aku hapey . 

tapi kali nie . diri aku . hati aku dah tak mampu nak tolong aku . aku tak boleh nak pendam sorang2 . so kat sinie lah tempat aku . jiwa aku kacau . tu je aku mampu bayang kan tentang diri aku sekarang . dah seminggu tidur aku tergangu . 
 
kenapa erk ? hmmm . biase la kehidupan . bukan nama kehidupan kalau takde dugaan . kan . sekarang dah akhir sem bagi sem 3 nie . biase laa .. final projek tak kan pernah lari dengan budak sains comp nie . setiap akhir sem kami mesti di hadiah kan dengan final projek . ape2 pon kami kena la terima . dah adab pelajarkan . 

mase yang banyak dan semakin suntuk sekarang . sume bende dah nak kene bt dalam mase sama . dan memeang jenis aku tak suke buat kerja last minit . final projek memang banyak menganggu hidup aku . sampai ade salah faham antara kami . 

serius aku tak suke keadaan macam nie . bile dah macam nie aku rase nak balik je . aku rindu orang yang selalu buat aku kuat :(


aku rindu mak :(


aku rindu mereka :(



aku rindu family aku :(



aku rindu kawan aku :(


aku rindu mie :(

walau macam mane pon nie lah yang dinamakan kehidupan . walau dugaan mendatang kehidupan tetap harus di teruskan . 

tapi tu sume dah lepas . sume kerja dah selesai . cume sekarang aku mohon hati aku kembali macam dulu . sekarang tunggu mase nak balik !! yahooo !!

mohon doa kalian untuk kesejahteraan baa :)

bye2 .



No comments:

Post a Comment