Thursday, 20 September 2012

saya nak jadi kekasih halal untuk awak





Saya tak akan jadi isteri yang sempurna untuk awak, tapi saya akan berusaha menjadi isteri yang terbaik.
Saya takkan berjanji untuk cinta awak sepenuh hati saya, sebab saya nak letak Allah penuh-penuh dalam hati ini dan baru awak.
Saya takkan berjanji untuk takkan buat awak menangis, tapi bila saya ada saya akan cuba seka setiap air mata yang menitis semampu saya.
Saya takkan beri harapan untuk bersama awak selama-lamanya, sebab suatu hari saya akan pergi juga.


khas untuk : MOHD ZULHELMIE B YUSOF

Wednesday, 12 September 2012

sem 3 tahun 2

Assalamualaikum..

pejam celik . pejam celik dah masuk tahun 2 aku kat UMP . dah final year . harap2 macam tu laa . ok . hari nie dah masuk 3 hari aku kat snie . frist day okey la bagi aku . settel kan sume sbjct rgstration . mula2 aku kelas C25 . tuk . tuk aku tukar C24 . huhu . aku pon tak tahu ape yang membuat kan aku nak tukar . tapi ape2 pon best lagi C24 sebab kawan2 aku sume kat situ :)

masuk second day aku still ok . pagi ad kelas PT . OPS ... kelas tu sbnarnye kelas repert aku . tak kire la repert ke ape ke . yang penting aku dah tak nak pndang ke belakang . Allahamdulliah . semangat aku nak repert paper PT semakin bertambah sebb dapt miss yang best . hope best smpai bile . dan harap bende nie sedikit sebanyak dapt membantu aku :)

ptg tu kelas calculus . exited jgak nak masuk kelas tu . hmmm . rupe2 nye kels aku gabung dengan kelas C23 . kire ok la tu . cume bile masuk kelas tu aku kene la kuat kan hati kau . just tumpu pade ape yang miss ajar kat depan . dan jangan fikir ape yang dah berlaku .

ape2 pon kire OKEY jugak laa aku kat snie . mybe dh biase kot . tapi aku harap masalah yang aku alami kat snie kan akan menganggu aku . walau ade seketika aty aku kate ade sedih . aku down . tapi aku akan cube lawan untuk diri aku sendiri :)

dan yang paling aku harap sesiapa yang PERNAH menjadi SAHABAT aku akan terus BERSAHABAT dengan aku . yang dah lepas bia kan lepas . just go on :)

bye2 :D