Wednesday 12 September 2012

sem 3 tahun 2

Assalamualaikum..

pejam celik . pejam celik dah masuk tahun 2 aku kat UMP . dah final year . harap2 macam tu laa . ok . hari nie dah masuk 3 hari aku kat snie . frist day okey la bagi aku . settel kan sume sbjct rgstration . mula2 aku kelas C25 . tuk . tuk aku tukar C24 . huhu . aku pon tak tahu ape yang membuat kan aku nak tukar . tapi ape2 pon best lagi C24 sebab kawan2 aku sume kat situ :)

masuk second day aku still ok . pagi ad kelas PT . OPS ... kelas tu sbnarnye kelas repert aku . tak kire la repert ke ape ke . yang penting aku dah tak nak pndang ke belakang . Allahamdulliah . semangat aku nak repert paper PT semakin bertambah sebb dapt miss yang best . hope best smpai bile . dan harap bende nie sedikit sebanyak dapt membantu aku :)

ptg tu kelas calculus . exited jgak nak masuk kelas tu . hmmm . rupe2 nye kels aku gabung dengan kelas C23 . kire ok la tu . cume bile masuk kelas tu aku kene la kuat kan hati kau . just tumpu pade ape yang miss ajar kat depan . dan jangan fikir ape yang dah berlaku .

ape2 pon kire OKEY jugak laa aku kat snie . mybe dh biase kot . tapi aku harap masalah yang aku alami kat snie kan akan menganggu aku . walau ade seketika aty aku kate ade sedih . aku down . tapi aku akan cube lawan untuk diri aku sendiri :)

dan yang paling aku harap sesiapa yang PERNAH menjadi SAHABAT aku akan terus BERSAHABAT dengan aku . yang dah lepas bia kan lepas . just go on :)

bye2 :D

No comments:

Post a Comment