Sunday 6 January 2013

sayonara

Assalamualaikum ..

sayonara ? hmmm . kenapa erk ? hmm sebenarnye hari nie 6.1.2013 mie nak nak masuk kem . pagi2 lagi die dah col aku cakap dan nak gerak . aku bangun angkat col die langsung dah tak boleh tido . 

hmm . selamat tinggal mie . sedih sangat sebab aku tak pernah jauh dari die . event kami jauh . kami selalu masg n col . tapi kali nie laen . die  pergi traning . dan tak boleh bawak phone :(

aku kene kuat . mie pesan orang yang kuat selalu Allah tolong . amin . mudah2han Allah dengar doa aku . dan aku kene rela . sebab nie cita-cita die dari dulu . aku dari jauh doakan kejayaan die . semoga mie dapat mencapai cita-cita dalam hidup die .




p/s buat zulhelmie . jage diri baek2 . macam mne mie pergi .macam tu jugak b nak mie balik .. b sayang mie sangat <3

bye

No comments:

Post a Comment