Wednesday 2 May 2012

kanak-kanak rabena

Assalamualaikum..
salam rindu pade sume terutama pade kanak2 rabena aku nie ..


haaa ! nie la kanak2 rabena kesayangan aku.
 yaya
adawiyah
sofia
aqis
danish
nazir
daniel

sebenarnye diorang nie ex stdent aku mase aku mngajar kat pasti kat selangor hari tu .. lepas je habis SPM thun 2010 aku terus je g kl . nk cari pengalaman . sepanjang cuti tu aku keje la kt tadikan tu . kebetulan plak first january tu aku dah kene start mengajar . uhh ! cabaran mase tu banyak giler . antara nye aku tak tahan giler nak pujuk budak2 yang suke nagis time nak g sek . memang menguji kesabaran aku :)

nak2 plak aku kene jage kelas 4tahun . ohh ! tidak . lagi kuat cabarannye . tension tapi kadang2 hapey jugak dapt layan kerenah budak2 nie . sampai sekarang aku ingat kenangan tu :) sekarang dah setahun mase berlalu . mesti diorang dah tak ngs g sek kan .


wahh ! rindu nak dengar diorang panggil cikgu nana :)



nie time buat aktiviti dengan diorang . hihi . aku nie malas sikit nak mngajr diorang . maklumlah budak 4thun . so aku kene laa cari banyak idea nak buat aktiviti ket diorang




nie laa student yang paling manje dengan aku . kadang bile dh hbs mgjr aku bwak die balik rumah . hihi . dh macam ank aku plak . die nie sorang je pelik . nak thu kenpe sebab die pangil aku cikgu kak nana . hahaha ! lawak kan . mule2 kau dgr mmg aku gelak habis . tapi lame2 dah biase . hahaa


nie time sambut brthday aqis kat sek . semngt die suh mama die bile kan kek sebab nak smbt brthdy dengan kawan2 dan cikgu nana :)

seriusly rindu nak g mngjar kat sek tu lagi :(


gambar nie time sambut mulidul rasul . banner tu aku yang buat . tak cantik pon . tahu :)

haa ! time aku mgjar kat situ . ade lagi satu penglam dan kengan yang aku tak dapt lupe . kengan aku jadi jurulatih bola jaring stutns aku 


time nie kiorang juare . dapat masuk peringkat daerah . haha . syok giler . pengurus cakap first time menang . langsg dapt bonus bulan tu . SYOK !!




korang memang semangat .


nasib la korang dapat cikgu giler2 macam cikgu nana :)
hahahha

rindu pasti At-Taqwa ):










No comments:

Post a Comment