Wednesday 9 May 2012

enjoy with them~

Assalamualaikum ..
rindunye . dah seminggu tinggal blog baa nie :(
sebenarnye persaan nak cerite pasal entry kali nie sangat membuak2 dan teruja . dari pagi tadi dah keyboard lapy aku nie menunggu . disebabkan kesihatan aku kali nie kurang mengembira kan so aktiviti aku kali nie asyik tergendale .huuhu

5.6.7 May hari yang sangat2 happy buat aku 
3 hari berjalan sakan . huhu . hari sabtu lepas kitorg lepak ts . memang syok giler . habis satu ts tu kitorg ronda . hihi . siap maen bowling lg . yang paling syok dapt shoping . huhu . thnks la korang sebab sudi ikut kitaorg shoping :P







hari ahad plak kiorang ke kenduri kat umah afikah . best jgak la . dapat makan nasi minyak ramai2 . nanti makan nasi minyak kat johor jangan lupe jemput ye . ehem3 .HAHAHA !
afikah . satay dan bauhulu tu sedap laa . nak lagi . nak lagi . huhu


yang baru biru tu la afiqah . tuan rumah . thnks afiqah jemput kiorang . baru abang kawen dah ramai yang datang . nnti kau kawen satu UMP kiotrg bawak . HAHAHA !



untung la dapt bergambar dengan awan nano . HAHA !
utglaa sebab korang duk belah sane memang diorang datang la kat korang . cube kitorang kat sane . mesti die datang kat kita kan . huhu .



untunglaa :P
cantek wallpaper ko . HAHAHA !


zack aku pinjam pi nie nak buat wallpaper desktop aku . boleh kan ? :P


time nie kiorang nak balik dah . lepas balik dari kenduri tu kitorang terus g lepak umah iki dan tira . aku pon tak tahu kat mane so ikut jela . huuhu

hari last tu sebelum balik UMP kitrang lepak TS lg . hihi . giler kan . 2 hari kot lepas TS . memang dh boleh hafal dah kedai2 dlam tu :p






yang last pic nie suke :)


thanks korang sudi hang out dengan baa . seriusly hapey . tak kesah la dapat hadiah demam nie . asal kan hapey lepak dengan korang sume . nnti kita pergi jalan jauh2 lagi :)
ke bintang , ke bulan , ke plenet .........
ops . merapu dah .. huhu

sory enrty kali nie banyak pic dan ayat agak merapu-rapu . HAHA ! tak sihat . faham2 la .huhu . malas dah nak menaip . bye2 










No comments:

Post a Comment