Wednesday, 25 April 2012

rindu~

Assalamualaikum..
selamat petang sayang :)

petang nie tetibe lak teringat kat seseorang . dulu time2 macam nie selalu lepak dengan die kat buai kat bawah pokok depan umah . hmm . rindu kat awak ): 

     Lame dah tak dengar berita die . saye sentiase doakan awak aman walau kat mane awak ade :( saye rindu nak dengar awak petik gitar nyanyi lagu tu . seriusly rindu giler awak . tak banyak bende pon sayae boleh kongsi dengan diorang pasal awak . sebab saye tak nak orang tahu kisah saye dan awak . bia lah kenangan tu menjadi kenangan dalam hidup saya . tapi hari nie . saye terlampau rindu kan awak . 



kalu saye rindu awak mesti saye dengar lagu nie . awk . saye sentiase doakan awak hapey .
stop . rindu awak sangat . bye

akhirnye saye dapat msg dari die ):

sori r . xmksd nk syp sgt ngn awk.. tp sy xleh klau dan baek sgt ngn awk.. phm2 jelar.. sy just xboh bagi prkre sme brulg awk dgn sy. xboh tgk awk png2..sakit2..tmbhan plop sy thu ad org skrg ni lyn awk cm sy dlu..sy aggp..org tu pggnti sy.. so sy just nak tgk awk dri jauh. i really care about u . smpai idop awk tol2 sempurna..jge dri :(


nothing to says :'(




No comments:

Post a Comment