Sunday, 22 April 2012

~hapey~

Assalamualaikum .
selamat pagi dunia . selamat pagi sayang .

#thnk to My god bcoz bagi peluang untuk aku terus menumpang di atas muka bumi yang sangat indah nie.


hari nie aku nak kongsi satu cerita . bangun pagi sebelum solat subuh, perkare pertame aku buat adalah 'smile' . I do no why I thinking of you ? hihi . pagi2 dah merapukan .  ape yang penting aku hapey sangat2 . 

hidup tak selau indah . kadang2 kite kat atas . kadang2 kita kat bawah .

mybe hari nie aku nak rase hapey . Thanks Allah . 


 seriusly cute giler . saye nak jadi macam nie boleh :)
muaahh baby ! 


cukup sampai sini je . takmo merapu dah pagi2 nie . nak kene bangun dan bersiap . ade perkare penting yang aku kene buat . penting la sangat . enjoy with my friends . BEKELAH . wait for me !
bye3 .



1 comment: