Tuesday, 13 March 2012

Kau kuatkan aku ya ALLAH

salam ... hari nie dah seminggu diri nie rase tarbermaya .. hmm .. sedih , risau , takut sume ada dalam diri ni ... kat luar je aku mampu tersenyum tapi kat dalam hanya Die yang tahu betapa sakitnye aku ... Ya Allah .. yee .. dri Mu aku datg dan kepdaMu aku akan kembali ... 3 hari kt HTAA btl2 menguji aku ... sampai sekarang masih terasa sakitnye akibat injektan jarum ... time tu tangan dah tersa tak mampu nk angap,mulut dh tak mampu nk memanggil .... :-(
   kadang2 kita kat atas, dan kadang2 kita kat bawah .. ape yg aku harus buat cume kuatkan semgat dan terus berdoa agar diri aku dilindunginNya, dipnjgkan umr olehNya .. Amin...
   thnks kawan2 sebab korang sentiase ada disisi baa time baa amat memerlukan korang ...

2 comments: