Tuesday 24 January 2012

hapey brithday my self

salam ... uhh .. semalam letih giler jalan2 .. syok jugak dpat jln2 .. mane tak letihnye pagi aku pergi picnic dengan family .. petang pulak aku pergi jalan2 at genting dengan abg aku .. syok nye .... nie sume rage2 brthday aku la .. hihi .. kitorang satu family lepak kat sungai sambil buat BBQ ... hapey giler aku time tu .. cume sedikit terkilan sebab mak aku tak dapt datang .. hhihi .. thnks kakak2 dan abang2 kerana spoting sgt ... disebabkan buzy dan letih yang teramat ... hari nie baru aku sempat update blog aku yang dah lame aku tinggal nie .. hehe .. sejak2 cuti dem nie ... aku asyk bz je memanjang .. hahaha (bzy jln2) :P
   hehe .. sebenarnye semalam adalah brthday aku .. nie bermakna umur aku dh genap 19thun .. sekejap je mase brlalu kan ... dan besar rupanye aku nie .. hihhi ... aku perlu menjadi smkin matang ...sbnarnye aku ad impian ... impian aku cume satu .. nak brubah menjadi semakin baek , semakin matang ,.... ape yang aku nk .. aku nak ubah dri aku .. ubah menjadi wanita soleh .. aku teringin jgak nk ubah care memakaian aku .. tapi mugkin Allah xbg hidayah kat aku lgi .. kalu boleh aku tak nak la berubah dengan hati tak iklhs :)
hihi ... aku selau berdoa agar Allah makbulkan doa dan impian aku nie ...
      p/s buat diri sendiri : hapey brthday my self .. semoga terus tabah dalam mengharungi kehidupan nie ... semge brbhgie dgn insan tersyg dan si cinta .. :)


kat sg rasa with my fmily ... syg sgt kamu sume ...

nie time kat genting .. thnks abg li coz bwk jln2 ... syok giler ....

No comments:

Post a Comment