Monday 9 January 2012

~the end~

hai kawan ... hari nie merupakan hari terakhir aku kat UMP dlam sem 1 nie .. baru je selesai final exm .. uhh ! lega hati ... semua perjuangan telah selesai ... sekrg tnggu mase mau pulang .. TERENGGANU ! I'm coming ... riang benar hati nie nak balik kg .. cuti lame kot .. hehe ... barang dah siap kemas sume ... aku mmg tggu mse nie .. mse untuk aku tarik beg beroda aku nie .,. heheheh ... syok weh !

        heheh ... tak sabar benar nak balik nie .. rele aku kosong kan perut aku sbb nk balik makn msakan mak ... hihi .. rindu bangat sih .... selamat tgl sem 1 .. banyk kengan dalam sem 1 ... sume tu xkan aku lupekan ..





bye sume ... dh tibe mase aku nk bawak trun sume barang .. naek kreta smpai terminal .. tepat pukul3 baru boleh naek bas ... hihi ... semoga aku dan kawan2 selamat smpai ke rumah masing2 .. amin..

see u UMP  ! sem 2 coming soon .... bye ... aku sayang same kenangan !!

No comments:

Post a Comment