Saturday, 4 February 2012

semoga Allah melindungi diri nya

salam ... post nie aku tuju kan khas buat kakak yang aku sayang ... NOOR FAEZAH BT ABDUL MATIN... hmmm ... macam mane ye aku nak mula kan cerita ? Ya Allah ... Kau maha adil .. Kau kurniakan kami kebhagianMu ... lalu Kau uji kami dengan dugaan Mu ... Namun , kami sebagai hamba yang kerdil disisi Mu harus kuat merima segala dugaan Mu ... hari ni .. 4 febuary 2012 .. kak jah telah dimasukkan kebilik pembedahan untuk menjalani pembedahan mata .. Ya Allah.. aku semdiri tak dapat nak bayangkan macam mane pembedahan tu akan dijalan kan ... ini kan mula tuan punye diri ... Ya Allah .. Kau kuatkan semangat kakak ku .. Kau lindungi lah die ... Sesungguhnye die adalah insan yang terbaek dalam hidup aku ...
    saat die meraung kesakitan disane .. aku dah balik kt kg .. jahat ke aku tglkan die ?? serbe slhnye dri nie .. namun ... semua nie bukan aku yang rancang ... walau kite jauh .. doa aku ttp buat drinye ... ahhh ! aku tak ampu nak luahkan lagi .. Semoga kau cepat sembuh ! 


Ya Allah .. Kau lindungilah die .. Kau kuat kan lah semgtnye .. semgt keluarganye dalam menenpuh segale ujian Mu ... Kau jdikanlah die sebhgian umat disisiMu .. sesungguhnye kami amat menyanygi drinye .. amin ...
sayang dan rindu kami selalu untuk kak jah ... kami tahu kak jah kuat ... ummuuaaah !

1 comment: