Tuesday 20 December 2011

~tolong fahami aku~

salam ... tengah kusyuk2 duk buat assigment dengan kawan2 dekat BPA tetibe je teringat kat someone.. aku pon text r die .. sje nk release an tension .. hmmm .. tapi ... makin tension ad la .. knp die xleh faham aku ? ...sedih sgt2 die buat mcm nie ...
   dah la minggu nie banyak assigment yang nk kne hantar .. mklumlah dh nk final .. die plak buat hal ... tension aku nk fkir nie sume .. :(
    sabar..sabar..sabar ... tu je aku kne buat untuk pertahankan "this thing" ........ xpela ... mybe sakit sekrg .. tapi aku pasti akan datang akan hapey .. hope sgt2 ...
    Di minggu akhir kuliah nie .. terse tak sabar plak nk blik kg ... nk luah sume yg berserabut kat diri dan fikiran nie .. hnye kat kg je aku dapt luah sume mslah aku ... rindu kat kg !!!!!!!!! tapi bile macam nie nk balik pon tak bersemangat ... sedih kot !!
    awak .. awak ..awak ... knp msti sye rase nie ?? keliru ...
 
huhuhu .. terase macam panda nie je .. sedihnye bile kesunyian ... :(

No comments:

Post a Comment