Monday 26 December 2011

saat manis tercipta

salam ... semalam merupakan hari yang paling indah dalam hidaup aku .. saat keluarga aku berkumpul .. syok sangat .. sume ad .. kakak, abg ... sbnarnye semalam merupakan majlis smbut menantu di rumah aku .. so .. kami adk brdik pon blk la berkumpul kt rumah ibunda tercinta ... dh lame aku impikan saat manis nie .. sekarang sume dh jadi milik aku .. thnks Allah .. Kau mkbulkan doa kami sekeluarga .. aku thu bukan aku sorang yg impikan kebahagian nie .. abg2 , kakak2 malah mak aku .. sume doa dan memohon kepada Allah agar satu kan kami semula ... Allah telah mkbulkan doa kami .. dan kami berharap agar Allah kekalkan kebahagian kami ...

       gembira memang tak boleh nak gambarkan .. bila sume ad disisi ak .. tapi hari nie .. sume dah pulang ke rumah masing2 ... walaupon kegembiraan tu tak lama .. tak pe ... aslkan kami puas bersama ...




nie la abg aku .. dan nie la menntu mak aku yg kene smbut semalam .. hihihih



hehe .. semalam seronk gak dapat jupe kwn2 ... thnks kwn2 sdi dtg .. event ad yang kene tipu .. hehehhe ...
sory nisa .. nnti nisa n kawan2 dtg btl2 pd mjls baa .. hihi











No comments:

Post a Comment