Saturday, 31 December 2011

kepadaNya kita kembali

salam .. sedih dan sayu mendengar laungan azan .. BAGAIMANA KEHIDUPANNYA DI ALAM SANE? ...Ya Allha patut ke ake fkir kan tu sume ... 30.12.2011 ... mse nie mybe org laen tengah bergembira nak smbut tahun baru .. tapi bagi aku .. bagi abg aku dan bg sahabat aku yang laen .. kami kehilangan seorang sahabat yang amat pemurah .. yang amat baek .. btl kate org .. hilangnye tiada ganti ...
  Allh maha Adil .. Die hadir kan seorang shabat seorang abg yang baek hati , yang pemurah bagi aku ... tapi kini Die ambik arwah dalm sekelip mate .. hmmm ... Ya Allah .. sngguh Besar Kuase Mu ... kini aku di uji ...
walu hdrnye smentare dlm hidup aku .. tapi SEMENTARA itu ckup mmbuat aku knl erti shbat, erti peljaran .. hmmm .. masih terdengar kat telnge .. " ye beljar la molek , peljaran tu penntg , org xpndang kite kalu kte xde peljran, ble dh dapt rzeki masuk U , kite kene beljr btl2 , jgn sia2 kan peluang nie "
   Ya Allah .. hnya padaMu aku berdoa .. kau tempat kan shabat aku dlm golongan org2 beriman .. sesungghnye die adalh sahabat yg terbaek bg aku ...
beratnye hati aku nk pulang ke UMP .. dlu sellu nampak die .. tgur die .. dan ble jmpe ye msti tnye nk ikut baik x ? ... aku xleh byg mcm amne aku kat sne bile die xde .. aku takut .. takut bygan die permaen2 kat depan aku ..
   Berita kehilngan die kau terima dalm sekelip mate ... die prgi buat slmenye .. walau aku mengs meraung .. die ttp pergi .. dan die xmgkin akan kembali .. kembali di UMP ... :'(
ape yang aku mmpu bt hnye berdoa ..



dielah sahabat ..dielah abg .. dia lah idola aku .. sejak aku kenal die mahu aku thu ape mkne "jangan menilai seseorang dari luarannya "
org jnji org akan beljr bersungguh .. ye awak .. peljaran tu penting ...

terima ksih ats segala nsihat dan pertolongan .. Ya Allh .. Kau lindungi sahabat aku .. Kau tempat kan die dikalngan orng yang beriman .. hnye pdaMu aku memohan .. aku merayu .. dan hnya padaMu aku memohon kekuatan... Al-Fatihah Allahyarham Mohd Hafizan ...:'(

No comments:

Post a Comment