Sunday 4 December 2011

thnks kawan

hai ... smalam adlah hri yang paling sedih bg aku ... mane ta sedih nye .. da la demam .. ad plak org bt hal dengan aku ... dengan kje yg bertimbung2 lagi .. uhh ! ... dr pg asyk mengadap fb je .. bosan tol .. nk tgu romate bgn lmbt lgi .. so terpkse la lyn fb nie .. last2 .. ble romate bgn .. ape lgi .. aku ajk la bt stu kje gle .. ( outing at kuantan ) nk thu knp aku ckp krja gle .. sbb ak tgh dmm , kje tgh bnyk, dt plak tgh pokai .. smpat ag trpikr nk g kuantan .. bosan punye hal la nie ... smpai kan hbs member2 aku kne pkse ikut kau ... niat di hati nk pergi maen bowling .. nk lpeas tension la katakan ... ape.. smpai je kt akunter bowling ... dah ad memo 'lines full unti 7.00 pm' blm tnye lgi dh thu .. uhh ! mse tu bru pkul4 .. ta kan nak tggu smpai pkul7 .. memg ta la ... uuhh !! makin tension .. hampeh ! :p
muke cuak ta boleh maen bowling .. hihi .. kecian kan



    alang2 dh smpai kuantan ape ag ... nk lepas tension punye pasal .. aku dgn romate aku pun msk la kroke box .. hahahah .. tu pon kami terpkse beratur ... hgg mgg mmg penuh la .. menyesal keluar .. hahaha ... tp tapela ,, dh smpai .. ta kan nk blk bodo je .. hihi ... ddk kat dlm krke box tu ape lg .. kami pun mule la keluarkan tnduk .. hahah ... jd jht skjp ..( skjp je) hihi ... hbs jgk dkt 10 lg kami kne kan .. rosak hbs lgu org .. hihi ... ape2 pun best .. lps tension ... thnks wana n mamy .. teman baa ... :) syg korg ... nnti kite pergi lg ...


dua orang menyanyi pon  masih ta leh kalahkan ziana zain .. perasan kot .. hahaha

No comments:

Post a Comment