Sunday 4 December 2011

demam rindu


hai korang ... hari nie aku demam .. ta larat sgt badan nie .. batuk, selseme ...:( sedih sgt2 ... sbrnaye aku rindu sgt kat rumah ... sbb tu la aku demam ... nak2 lagi tengah sibuk nk dengan projek sekarg ... mcm2 kje krne bt smpai xsempat nk jge kshatan ... nie la dri aku ... suke sgt busy kan diri smpai abaikan keshatan dri .. kalu dah skit kan ssh .. (padan la dengan muka aku :p ) .... dalam demam2 pon aku kene kuat kan dri .. kne jgk bgn siap kan report projk ak nie ... hjg mgg nie da nk kne hntr ... kne stdy math lgi .. uuhh !! .. esok ad test math kot .. tp tape ... aku ta na jdi kan bnde nie beban .. sbb ak mampu lgi tersenyum .. :) .. peace ! ... biase la tu .. org ckp kalu skit nie Allah nk uji .. kalu Allah uji kite tu tnde Allah syg kite ... ape2 aku kne kaut .. kuat hdpi dgaan Nye .. di bru skit ... hrp2 demam aku nie cpt sembuh la .. 


alolo .. cianye ... :p


No comments:

Post a Comment