Saturday, 3 December 2011

sahabat

saat nie .. baa rindu sgt2 kat sume kawan2 baa ... espcly kt min,ejie,syma,atin,wanie,lia,waa,nisa ... dulu ape ktaorg buat sume same2.. mkan sme2.. stdy sme2 .. blik sme2 .. kdg2 tido pon sme2 .. rindu sgt kt korg sume .. kami da mcm adk bradik ... ad along, ad angah, ad acik, ad adik ... ahhhh .. rindu nye .... dua thun kami bersme ... dri kami da sbti.. kami nie bdk nkal jgk ... mne kami ad .. msti kami paling bisg .. smpai kat sek tu sume kenal kami ... ape org kate kami ta kesh .. yg pentg kami bt hal kami ... ta menysahkan org ... tipu la kalu kate antra kami ta prnah ad slh fhm ...tp kami ta na pershbatan kami terhenti .. pndai2 la jge ...
        Sekarg ... dh sthun kami perpisah.. msg2 dh bljr jauh... msg2 dh ad khdapn sndri kat tempat org .. skrg.. kami da ssh nak jpe .. da ssh nk lpak sme2 ... rindunye ... tapi kami ta pernh lpe antra kami kan .... korang .. baa rindu sgt kat korg .. rindu nk bergurau dgn korg sume .. rindu nk peluk cium korg ... ble agknye kite dpt jpe lg ?... dh sthun kite trpisah .. tpi baa rse bru semlm kite brjln blk sek sme2 .. brjln sme2 g kantin .. stiap kenangan kita baa ta akan pernah lupe ... korg la shbat baa ... shbat ssh sng baa ... luv u all my dear ...:(
gambar nie mase hari graduasi kitaorg ,, hpey gile mse nie .. tapi dalam hati masing2 kami je yang tahu sbb hari nie hari2 terakhir kami kt sek tu dan hari2 terkhir kami bersme .. :(

2 comments: