Monday 12 December 2011

kau untuk ku ...

slmat pgi .. sempat lagi update blog nie sblm prg kls ... uhh ... da lame xupdate ... bz sgt la kan .. hihi ... mklumlah blk kg ... kalau blk kg bz mmg menglah kan PM .. hihi ... best sgt2 blk kg ... dapt lps rindu pade sume .. tertme pde my mom n si cinta .. :) .... bile da blk UMP blik .. sdh plak kne tgl kan org kt sne ... mcm2 rase .. tapi kne la thn .. stdy pntg lg ... ak percye tu .. walau ape pun kite ad .. peljran tetap no1 ...
        ape2 pon kne kuat kan hti .. kpercyaan tu pentg ble kte tgl kan org yg kite syg ... hrp sgt agr hbgan nie kekal ... kekal slamye.. kekal macm "adik abg" hihi .... walau hti sdh tgl die jauh2 ... tp ad perasaan yg mmbuat aku kuat ... thnks ats sume dorongan dri kamu ... walau kdg2 dorgn tu kdg2 hlg tp aku thu kamu ttp bersme ak ... aku kan cbe bkti pde kamu ... pde sume yg aku blh bt ... jgn rsau ye .. aku kt snie akn sntiase kuat .. mcm yg kamu nak ...
      thnks sbb hpey kan dri nie ... thnks sbb jd kwn aku mse ak sng dan ssh .... kamu mmg kawan sjti aku ... untug kan ad org syg .. hihi ... suke sgt2 ... okey ! tkcre dear ... jge dri .. jgn sdh2 ble kte berjuahan ... suatu hri nnti kte psti kan bersme ... igt nie .. dugaan akan mmbuat kite matng dan bhgia ... aku bhgia bersame kamu ... love..love..love ...

No comments:

Post a Comment