Wednesday, 14 December 2011

kawan hanya sementara

salam .. hari ak nk cte pasl sorg kwan ak .. mle2 aku hpey sgt sbb dpt kwn dgn die .. mule2 segan jgk la sbb aku tgk die tu pemlu je orgnye .. mcm xsesuai je kwn dgn aku yg bnyk mlut nie :p
hihi.. tpi lme2 .. bru ak thu die mcm mne .. nkal jgk erk .. kdg2 mcm tertukar plak .. ak yg jd pmlu die plk yg bnyk ckp ... dlu kami selalu lepak sme2 .. stdy same2 .. kalu time stdy dgn die ad je die bt lawak smpai ak tersenyum ... die nie nakal jgk la ..slalu maen2 kan aku ... kdg2 geram jgk kat die ... grrrr ....


   


     Suatu hri tu die pgl aku .. die ckp ad hal pentg .. aku igt ke pentg la .. rupe2nye die bg tket .. die nk ajak aku tgk konsert... hihi ... hpey kot mse tu .. mklumlah org ajk tgk konsert .. hihi ... xsgke die sdi ajk ak .. tp aku trme dgn hti yg trbke ... ak trme sbb die kwn aku .. n die sllu bt ak hpey .. tak lbh dri tu .. (jgn slh fhm ye :p )


    Sepangjg aku kwn dgn die mcm2 kami rancg .. nk pergi maen bowling la .. nk pergi jln2 la ... uhh .. tp hempeh ... satu pon xpergi ... tp ak pernh la tman die maen bowling ... tp xsyok coz aku ta xdpt join ... (malu2 kucing la plak)


   Sekrg kami xmcm dlu .. kami xrapt mcm dlu .. sdh sgt xthu knp prshbtn aku kali nie skjp je ... nk kte msing2 sbuk .. tak thu la tu ... tpi aku mmg terkilan jgk sbb pershbtan tu pergi mcm tu je .. aku xtahu ape slh aku .. last aku kuar dgn die mse kteorg tgk knsert rmai2 .. skrg kalu jpe pun ktorg mmcm xknl je .. sdh kan ... xpela ... mgkin ad hkmah ... tp ape2 pon mmg ak sdh hlg shbt mcm die ... sbb die prnh bt ak hpey ... die prnh bt ak lpe mslh ak ...


nie je kengan yg sye simpan :(





    *kalu awk terbce blog nie sorry sbb sye updte psl awk .. sbnrnye sy sdh sbb xdpt kawan dgn awk lgi .. mybe sy ad slh .. sy mntak maaf ... awk bljr rjn2 ..:) thnks sbb sdi jd kwn sye ...  

No comments:

Post a Comment