Tuesday 5 July 2011

sebulan berlalu

pejam celit..pejam celit...dah sebulan aku kat UMP nie....tempat baru bg aku..tempat yg mambawa 1001 makne dlm hdp ag....setelah sekian lame aku harungi hidup sebagai bljr sek..akhirnye aku berjaye mnjejakkan kaki ke menara gading....gembira yg teramat sngat..bangga...bngge pade mama...pade kakak2...apde abg2....disini..bemula hidup baru...hidup sebagai seorg siswa universti...ckp berbeza dgn sek....prtma kali menjejakan kaki disini aku berazam...berazam untuk menjadi manusia berguna..pda maha Pencipta..pada dunia..pada mama....pada fmly.....dh name alam baru...so bnyak lg bnde yg aku hrus lalui disni....suke duka..phit manis.....ak hrus lalui....walau dh sbln kat snie ak still rinduakn khdapn lame...khdpan dismpg keluarga...sh sng aku dgn kluarga....tp mase ttp berlalu...tg pergi biakan blalu....mase mandatg hrus ditempuhi....:)

No comments:

Post a Comment